Risto Futuro
(Reizend|) restaurant van de toekomst
De wereldgemeenschap staat voor de immense taak om in 2015 negen miljard mensen te voeden binnen de draagkracht van het mondiale ecosysteem.
Dit betekent dat ook wij in Nederland onze voedselproductie en – consumptie moeten verduurzamen.
In dit kader zijn Terry van der Heide en Kees Duijvestein bezig met de ontwikkeling van een (reizend) restaurant met als doel om de consument in het algemeen en de jeugd in het bijzonder bewust(er) te maken van ons voedsel en te verleiden tot het consumeren van duurzaam voedsel.
Kwaliteit, smaak, gezond en vooral genieten zijn daarbij sleutelwoorden.
Op basis van het door Duijvestein ontwikkelde 4_P model wordt momenteel gewerkt aan de opzet voor een innovatief totaalconcept.
Risto Futuro
(Reizend|) restaurant van de toekomst
De wereldgemeenschap staat voor de immense taak om in 2015 negen miljard mensen te voeden binnen de draagkracht van het mondiale ecosysteem.
Dit betekent dat ook wij in Nederland onze voedselproductie en – consumptie moeten verduurzamen.
In dit kader zijn Terry van der Heide en Kees Duijvestein bezig met de ontwikkeling van een (reizend) restaurant met als doel om de consument in het algemeen en de jeugd in het bijzonder bewust(er) te maken van ons voedsel en te verleiden tot het consumeren van duurzaam voedsel.
Kwaliteit, smaak, gezond en vooral genieten zijn daarbij sleutelwoorden.
Op basis van het door Duijvestein ontwikkelde 4_P model wordt momenteel gewerkt aan de opzet voor een innovatief totaalconcept.
Risto Futuro
(Reizend|) restaurant van de toekomst
De wereldgemeenschap staat voor de immense taak om in 2015 negen miljard mensen te voeden binnen de draagkracht van het mondiale ecosysteem.
Dit betekent dat ook wij in Nederland onze voedselproductie en – consumptie moeten verduurzamen.
In dit kader zijn Terry van der Heide en Kees Duijvestein bezig met de ontwikkeling van een (reizend) restaurant met als doel om de consument in het algemeen en de jeugd in het bijzonder bewust(er) te maken van ons voedsel en te verleiden tot het consumeren van duurzaam voedsel.
Kwaliteit, smaak, gezond en vooral genieten zijn daarbij sleutelwoorden.
Op basis van het door Duijvestein ontwikkelde 4_P model wordt momenteel gewerkt aan de opzet voor een innovatief totaalconcept.